douwe kooistra

ik woon in Twijzelerheide en ben 17 jaar. Hou van volleybal en voetbal.

dinsdag, oktober 24, 2006

avios

ik zal het even hebben over volleybal en wel over mijn ploegje:P
avios dus.

mijn broertje speelt in avios b1 ze hebben 2 wedstrijden gewonnen met 3-0 de andere met 2-1 gewonnen. dus ze staan nu bovenaan.

mijn zusje avios c1 heeft 1 wedstrijd met 3-0 gewonnen en 1 met 2-1 ( deze 2 onder mijn leiding:D) de andere hebben ze met 3-0 verloren.

en dan mijn team:P avios H1: we zijn nogsteeds ongeslagen we hebben 3 wedstrijden met 2-1 gewonnen. dus gaat super alleen moet de 3-0 toch eens komen als we aanspraak willen maken op de titel. ik heb zelf alle sets nog gespeelt:P ik ben nu een routine basisspeler geworden dus dat vind ik echt super:P
de mensen die gewisseld waren zijn: Sjoerd vanaf het begin. Bertus de laatse 2 sets eruit gegaan voor Sjoerd.
de andere wedstrijden hadden we maar 6 spelers dus konden we niet wisselen.

de waldjes 1 - avios 1 1-2 man van de wedstrijd: Rinze. was top op de mid. ( geen fout gemaakt met smashen)
avios 1 - dos 1 2-1 man van de wedstrijd: Douwe. sloeg over het blok heen. ( dit keer heb ik geen fout gemaakt):D
avios 1 - Grado 1 2-1 man van de wedstrijd: Liekele. ( allemaal goed gerichte ballen achter het blok en veel redingen)

de man van de wedstrijd bepalen we altijd na de wedstrijd ff om wat meer zelfvertrouwen te krijgen maar het meeste klopt ook wel.