douwe kooistra

ik woon in Twijzelerheide en ben 17 jaar. Hou van volleybal en voetbal.

donderdag, oktober 05, 2006

hattrick spelers

hier komen even de spelers van mij ts:P
er zit toch niemand anders op dus:P

mijn basis elftal:

keeper: Inglés, goed keeper 3 weken geblesseerd.
verdediger: santamaria, goed verdediger
verdediger: goorhuis, goed verdediger.
verdediger: vleugel, goed verdediger.
vleugel mid: voorsluijs, goed vleugelspel, redelijk positiespel, matig pasen, matig scoren.
mid: kim, uitstekend positiespel, goed conditie
mid: falco, uitstekend positiespel, slecht conditie, matig passen.
mid: Möllendorf, uitstekend positiespel, uitstekend conditie, 2 weken geblesseerd.
mid: le bot, uitstekend positiespel, redelijk contitie
aanvaller: spiga, formidabel scoren, uitstekend conditie.
aanvaller: nenadic, uitstekend scoren, uitstekend conditie. 3 weken geblesseerd

mijn b team:
keeper: Klemesch, redelijk keepen.
Verdediger: sacco, goed verdediger
verdediger: latijnhouwers, goed verdediger.
mid: ramquist, goed positiespel, redelijk passen.
mid: schockeart, goed positiespel, formidabel conditie, matig passen.
mid: dominquez, goed positiespel, uitstekende conditie.
aanvaller: rook, goed scoren.
aanvaller: krustev, goed scoren.
aanvaller: v tornin, goed scoren.
aanvaler: gullman, redelijk scoren, goed passen

mijn trainees hiervan:
krustev, gullman, nenadic, spiga, rook.
voor volgend seizoen:
ramquist, Möllendorf, kim.

deze wil ik na dit seizoen nog verkopen:
dominquez: mid.
schockeart: mid.
gullman: aanv. na poppen.
krustev: aanv. na poppen.
v tornin: aanv.