douwe kooistra

ik woon in Twijzelerheide en ben 17 jaar. Hou van volleybal en voetbal.

zondag, september 03, 2006

planning volgende week

dit is mijn planning voor volgende week wat school en sport betreft.

maandag: vrij:D misschien ga ik naar bergum.
dinsdag: van 9.00 tot ong 13.00 theater in leeuwarden. 's avonds als het goed is weer trainen voor het nieuwe seizoen. die wel aardig zwaar voor me word. moet vechten voor een basisplaats:P is ook wel eens leuk;)
woensdag: van 8.30 tot 12.00 naar school. 's middags van 17.00 tot 18.00 trainign geven aan de mini's van avios. 's avonds misschien even naar de tent. nationaal fm ff luisteren:P
donderdag: vrij tenminste wat school betreft;) 's morgens en 's avonds meelopen met de optocht met mijn buurmeisje. anders deed die er niet aan mee;) let op de oranje beppe dus!!:P
vrijdag: van 13.00 tot 17.00 helpen met het kinderfeest damwoude.
zaterdag: 's morgens misschien volleyballen van de straat. stratenvolleybal dus;) en dan 's middags naar de bosjesdag van de troggong.